Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 24, 2013
Image Size
483 KB
Resolution
650×975
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,289
Favourites
58 (who?)
Comments
89
×
heartcore:. chp 01 page 16 REDUX by tlwelker heartcore:. chp 01 page 16 REDUX by tlwelker
Establishing shots galore, batman!

Royce's big bad introduction shot is next page~! Actually, a LOT of such shots are coming but Y'KNOW.
---
[ Want more? Check out the main site! ]
Add a Comment:
 
:iconsoulsilverheartgold:
SoulSilverHeartGold Featured By Owner Nov 5, 2013  Student Digital Artist
Asmodai: *can't help himself and pokes her boob* 
Ame: *MEGATON PUNCH* 

Nice goin' there, Ame. ;) 

At the same time, tho, I wouldn't mind if he did that to me... :flirty: 

...but I have a much smaller chest. :'( 
Reply
:icontlwelker:
tlwelker Featured By Owner Nov 7, 2013  Hobbyist
Heee! Don't fret about chest size - Asmodai loves all kinds~!
Reply
:iconsoulsilverheartgold:
SoulSilverHeartGold Featured By Owner Nov 7, 2013  Student Digital Artist
Yay!  :woohoo: 
Reply
:iconaxelarius:
Axelarius Featured By Owner Oct 31, 2013
Next time on Super Demon X: Gemstone Rebirth!
Having found herself in a outlandish situation, our heroine strikes back at her captors with fury, only to find herself in the face of her true enemy once again!
Will Amethyst escape the terrifying clutches of Royce Rebellion, or will it truly be the end of the age of demons?!
Tune in next time!
Reply
:icontlwelker:
tlwelker Featured By Owner Nov 1, 2013  Hobbyist
Hahaha, niiiice!

NEXT TIME, ON HEARTCORE ZEEEEEE!
Reply
:iconangelwolfdragongirl:
AngelWolfDragonGirl Featured By Owner Oct 26, 2013  Student Artist
Omg Royce is hotter! XD
Reply
:icontlwelker:
tlwelker Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist
yiss~
Reply
:iconangelwolfdragongirl:
AngelWolfDragonGirl Featured By Owner Nov 2, 2013  Student Artist
lol 
Reply
:iconsatharia:
Satharia Featured By Owner Oct 26, 2013   General Artist
I love how Royce came out :D Wonder how Slade will look :3
Reply
:icontlwelker:
tlwelker Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist
Thank you~! And we'll see soon enough~
Reply
Add a Comment: